Magic Kaito 1412 Episode 3
S1, E3: Kaito goes up against a Syndicate-owned pool hall hustler to win back the Legendary Cue, a treasure once owned by Jii before he was cheated it out of it by the Syndicate boss many years ago. However, things look dire when Jii's pool hall is put on the line and Kaito apparently has no skill with the game.