S1, E3: When our trio find themselves stranded on the coast of Yemen, Fogg decides to take a risk and travel across the Empty Quarter with a guide, leaving Fix behind. But when their guide turns out to be a thief, Fogg and Passepartout are abandoned in the desert, and find themselves caught in a sandstorm.