S1, E3: The team discovers a sleeper agent with terrifying connections in the US military. Faced with a formidable foe who not only appears to be a traitor, but a trained spy with access to US bases, MI5 may be out of its league. Meanwhile, Daddy is on a mission of his own to secure the safe defection of his favorite Chinese dancer.