S1, E3: A man that is detained in relation to knowing Gorely, kills himself, or so it seems. The orphanage comes to take Ignat's young neighbor, and he promises to come later for her. Sych visits the brothel, where word gets out he is there. Ignat finds Sych's lover, but is beaten by her brother. The police track down Gorely, leading to a shootout. Ignat goes to the opera with the woman he likes.