S15, E4: The boys build motorhomes before setting off for a bank holiday weekend in the West Country to see how each of their creations performs in the real world. Meanwhile, Jeremy is also at the track to test the new Audi R8 V10 Spyder against the latest version of Porsche's enduring 911 Turbo cabriolet. Plus, Andy Garcia takes his turn as the Star in the brand new Reasonably Priced Car.