S1, E4: Junmo is subjected to another shocking test, and Jungbae begins to doubt him; with Junmo backed into a corner, the team enlists Euijeong to help him; Song Donghyuk's subordinate, Kang Geon, teams up with Sung Kisoo of Jaegeon Group to seek revenge.