Сезон 1, серия 4: Mikoto and Tatsuru struggle to develop their green onion ginger ale idea. They decide to visit a green onion farmer to find a solution. Meanwhile, the National Corporate Badminton Tournament begins. Sunlight Beverage is off to a smooth start, but their next opponent is the powerful Tomari Transport team. Mikoto is shaken when he sees his former high school teammate Tachibana Azuma on the Tomari team...