S1, E4: Osamu gets more trouble than credit when he claims to have defeated Trion Soldier Marmod. Really, he's covering for the Neighbor, Yuma. Kitora, an A-rank Border Agent, is furious with Osamu for stepping out of line& But does she suspect the truth?