S1, E4: Fei-Yan becomes a priest at the church on the top of the hill where he lives with Erika. The army hastily moves through the settlement of Shanghai, and the sinister threat of war hangs thick in the air. Kenshiro and Ye Zi-Ying head out to the streets of Shanghai to search for the man who killed Guise. When they eventually arrive in an alleyway, Kenshiro smells the scent of the Silk Road. Kenshiro learns the government hired a martial artist who practices the West Dipper Lunar Fist. He recalls the white wolf he once saw while traveling the Silk Road and takes his time explaining the bloody destiny of the West Dipper and North Star.