S1, E4: Ben confesses to Belle that he has proposed to his girlfriend, Vanessa. Belle's hurt; he's been keeping the engagement from her for weeks. When a good client, who happens to be her accountant, tells her he'd like to try S&M, she hires a professional dominatrix to show her the ropes - literally. Finally, Ben and Belle meet up to discuss the growing tension between them. Ben doesn't know why he should tell her everything when she clearly tells him nothing. Belle begins to doubt the closeness of their friendship and struggles with the idea of entrusting Ben with her secret.