S1, E4: Well's party boards a magic airship heading to the capital in order to attend the wedding of his brother, Erich. However, the airship encounters an ancient undead dragon along the way. With assistance from Brantag, Alfred's Master, Well manages to defeat the dragon, and once he arrives at the capital he is proclaimed the "Dragon Slayer" and granted the rank of Baronet by the kingdom.