S1, E4: Amanda will use the accident to her advantage, while Vicky has to conceal what happened from Cesar. Paty is about to get her law passed, but the cost will be working hand in hand with Amanda, whom she despises. Just as things start to improve for Amanda, the people she cares about begin to drift further and further away.