S1, E4: Kajika arrives at the Volkan estate on the day that Eugene’s family is celebrating his twentieth birthday. Aggravated by Kajika’s unannounced arrival, Eugene shouts at her to leave immediately. Worried about his strange behavior, Kajika is asked by the butler to try to save Eugene’s troubled spirit. Kajika waits in the other room. As the party begins, Eugene confesses that he already knows th...