S25, E4: Matt LeBlanc tests the world's fastest accelerating car, with a little help from NASA. Chris Harris pens a heartfelt love letter to the Citroen 2CV, while Rory Reid samples some exciting cars from South Korea. Dara O Briain and Ed Byrne are the studio guests.