Black Widows Episode 4
S1, E4: Rami's dead and Kirsi's seen his hooded killer. But who did it? Detective Inkinen suspects Veera's involved, but a mysterious email from Rami tells another story. Kirsi's new blog and Joonas' imagination put the widows' secrets in jeopardy.