S1, E4: A story about a failed idol group's last journey and their desperate attempts to prevent disbandment. Cotton Candy only needs a one time hit to save their group, but it's not as easy as it sounds. Everything is going wrong for Cotton Candy, but the members can't let go of their friendship and dreams.