S1, E4: Police find Marianna's body. Brazhnik confesses to Nikolaeva that Malinin informed him of the impending crime, but he never believed him, leaving him in a mental hospital instead. Tartakovsky plans to use Golenko to kill the literary critic Almazov who refused to print his stories. Nikolaeva, meeting with Malinin, leaves her phone and asks him to call if he receives visions of future crimes.