Сезон 3, серия 4: Breanne, a nutritionist and model, was diagnosed with vitiligo at 19. Legal secretary Kayleigh tries to find the courage to reveal her alopecia on a blind date. Kieran has just started dating Matt and hopes Matt can understand his Crohn's disease.