S1, E4: The battle against the Neuroi is a difficult one, and the 502nd is worried that Hikaru doesn't have what it takes. She's issued a challenge: if she wants to remain in the unit, she must use her magic to climb up a tall tower and grab a hat off the top. She's not allowed to fly, and worse, she's only given seven days to do it. As the day of the deadline draws near, she still isn't making progress, but she refuses to give up.