Air Rescue Episode 4
S1, E4: A skydiver's parachute fails to open – will he survive? An adrenaline seeking ten year-­-old is tossed from his motorbike and lands awkwardly in the dirt. And as the flood waters rise an ugly bar room brawl claims a victim.