S1, E4: A story that follows Nalan Yue, a man with two identities. He falls for the bold Rong Hua, a young maiden with a good heart yet their ties are deeper and more complicated due to the generation before them. To support her father Rong Jingfeng in his efforts to help others, Rong Hua travels far and wide in search of the missing healing tool known as Chi Hua Zhu.