S1, E4: Fleabag and her sister Claire reluctantly visit a female-only, silent retreat, courtesy of their father. Their enforced silence is interrupted by an unusual neighbouring weekend workshop, explosive secrets coming to light, and a surprising connection with an old acquaintance.