S1, E4: After making Jack a fortune, Alice disappears from his life until years later, when Celia seeks her out to get some answers about her dad. Their relationship inspires Alice to have a baby by artificial insemination and raise it as a single parent, triggering Alice’s and Jack’s feelings for each other again.