Heaven Official's Blessing Episode 4
S1, E4: Xie Lian continues to search for the bandaged boy to no avail. He returns to heaven and finds out the mysterious young man in red is Hua Cheng, who defeated 33 heavenly officials, and whose name is accompanied by fear in that realm. Xie Lian decides to descend to the mortal realm and busies himself collecting junk in town. There, he meets another young man in red and decides to test him.