S1, E4: In order to protect Nico, the crow familiar Kanshi Kazamatsuri appears before Nico and Morihito. Kanshi is a tengu who lived in the mountain where Nico was undergoing training. Like Morihito, Ibuki asks Kanshi to protect Nico, but Kanshi sees the ogre Morihito as an enemy. Despite that, it looks like Kanshi will be moving in with Nico and Morihito?