시즌 1, 에피소드 4: Mr. Dundas and his wife prepare to move into the vicarage, and the question of Isabella’s future comes to the fore. Though she learns the truth about Isabella’s past, Cassandra is powerless to bring about a reconciliation. Dinah makes a reckless decision to change the course of Isabella’s life. Upon arriving back at Chawton, Cassandra burns the letters in a final act to protect Jane’s legacy.