시즌 1, 에피소드 4: Nanatsuki is partnered with Nijo to investigate a father suspected of murdering his sons for insurance money. Nanatsuki feels sure he isn't guilty, but Nijo has his doubts. Can the pair learn to work together and uncover the truth?