S1, E4: The residents are joined by their first guest, YEONJUN of TXT! They suddenly get dragged away blindfolded. Uncover the secret of the Maple Leaf Apartment set against a real-life 1970s incident. A bingo board appears and pits those who want to make the perfect bingo against those who want to cash in! Look forward to YEONJUN’s performance and the mental battle between the residents!