Сезон 1, серия 4: Soon after Mai's "puberty syndrome" is resolved, Sakuta encounters another strange phenomenon without respite. Day after day, it is the same day for Sakuta and there is no tomorrow. When he consults Rio, she raises the possibility of "Laplace’s demon" -- that someone may be repeating and redoing a day.