GREEK SALAD Episode 4
S1, E4: In shock from her sexual assault, Mia withdraws emotionally and doesn't tell anyone what's happened to her. Noam is especially baffled by her odd behavior. Tom is depressed to learn that Lily's been dating their partner, Josh. Then Tom and Mia are reinvigorated by the discovery of a skeleton in the family closet... It turns out that Grandad once had an illegitimate child with his Greek mistress!