S1, E5: Before the trial begins, Judge Stan Weisberg (Anthony Edwards) grants a petition allowing the court proceedings to be broadcast on television, bringing a heightened level of public scrutiny to the case as the prosecution and defense present their arguments. When the prosecution's star witness, Dr. Oziel (Josh Charles), takes the stand, his questionable ethics and motives threaten to destroy his credibility. Meanwhile, the defense faces an uphill battle in getting Judge Weisberg to understand the relevance of Lyle (Miles Gaston Villanueva) and Erik's (Gus Halper) complicated upbringing. With the trial reaching a pivotal juncture, Leslie (Edie Falco) struggles with personal demons while she and her husband also move forward in the adoption process.