Boys Over Flowers Episode 5
S1, E5: The attack on Jan Di leads Jun Pyo to decide that everyone needs a break, so they all pack up and head off for a beautiful weekend at an island resort. There's only one problem: Ji Hoo has returned from overseas, and he isn't going to keep silent about his feelings for Jan Di anymore.