S1, E5: Sean’s infatuation with the lovely “Pucks!” actress Morning Randolph is given an opportunity to blossom when Matt invites the two of them to a charity benefit. Sean realizes that his attraction to her may in fact be mutual. Meanwhile, Beverly and Carol share a joint and commiserate about the men in their lives. At the end of the night, Sean has a difficult choice to make, and Beverly learns that she has more to worry about her husband and the actress than even she realized.