S1, E5: The Japanese Government has decided that the enemy is getting too close to Durandal, the powerful intact relic kept at the bottom of the Abyss. They want to move it to a secure location, which means transporting by car. But the Noise are sure to notice, which means a high-speed car chase through a dangerous chemical plant.