S1, E5: Akira's group is relieved to make it through the commercial shoot without any problems when Lin immediately informs them that their debut has been set. At the same time the three are busy with shoots and interviews, Anela features in an up-close and personal program focusing from now up until their retirement. Various thoughts and memories come back to the surface, including the day Lin and Maoto decided to retire and the establishment of sMiLea Production.