S1, E5: Tartakovsky, who can see not only Golenko, but everything that surrounds him, notices the impending police raid and orders Golenko to hide. Police raid Almazov's home, only to find Almazov there, alone and frightened. As soon as police leave, Golenko kills Almazov. Tartakovsky threatens Malinin not to interfere, making Golenko stalk Malinin's friend Katya in retaliation.