S1, E5: Andy and Fuko are taken to the Roundtable where Union members await. There, Apocalypse delivers the new round of quests. Apocalypse is the first "Artifact" found on Earth who forces unreasonable tasks on the Union. Fuko poses the question to the members who think it's only natural to embark on their quests and suggests change, but the leader Juiz thinks otherwise.