시즌 1, 에피소드 5: Koh You and Jun-hee sense subtle tension between each other due to their feelings for So-yeon. Jun-hee is confused by the transformations occuring within his mind and body. While Koh You attempts to get closer to So-yeon, he witnesses something unbelievable.