The Morales Dinasty Episode 5
S1, E5: At the police station, while Carmelo declares against Pedro Morales about a false attack, his mother Anabel lets him know that she will no longer keep quiet about the affair she´s been having with Pedro for several years. Throughout the day, Miguel and Ninfa cook several recipes, which causes Ninfa, after hearing a melody, to write him a letter asking him to meet her in the storage room.