S1, E5: Aruto and Izu go and visit the home of the popular manga artist Choichiro Ishizumi. Aruto says that he is there as president to deliver a new illustrator-type Humagear, but in reality, he is actually a very big fan! At long last he's met the artist behind his favorite manga "Perfuman Tsurugi", but Aruto realizes that he no longer draws his own manga...