S1, E5: Laz is alone to face the machines. Blair returns to base and tries to convince Command to retrieve him. Skynet attacks the base. Laz finds a group of survivalists but is soon attacked by a machine. Blair thinks all hope is lost when she hears Laz's name read on the radio along with the others presumed dead.