S16, E1: Flynn is the Sodor Island Fire Engine. He can roll on the road as well as on the tracks but when he first sets out on the road, he is nervous and wobbles. Charlie makes fun of him but when a fire breaks out at the Fat Controller’s shed, Flynn proves he isn’t a “big red wobble on wheels”, he’s the hero of the day!