الموسم 1، الحلقة 5: During the Ming dynasty, under Long Qing's rule, Lin Shao Chun's family was destroyed when her father faced accusations of corruption. While attending a performance of the acting troupe Shao Chun has joined, Sun Yun Lou, a wealthy young master, quickly falls for her. With Yun Lou's help, Shao Chun disguises herself as male, allowing her to take the national entrance exams.