S1, E5: In a rare turn of events, Mihari wakes up one morning to find Mahiro has gotten up before her. Since the corner store was going to start selling clear files from his favorite anime that day, he had woken up early to go pick them up before they sold out. Mihari is overwhelmed with joy to see Mahiro going outside of his own accord. On his way back from buying the clear files, Mahiro stops by an arcade for the first time since middle school. He's enjoying a rhythm game when suddenly he senses a man standing watching him from behind. A few minutes go by when he feels a tap on the shoulder...