AHO-GIRL Episode 5
S1, E5: Yoshiko wins a vacation in the shopping district raffle and invites Akuru andSayaka to go with her, but the disciplinary committee president and Ryuuichicatch wind of the trip and ask to go. The topic naturally changes to buying newswimsuits, but then Akuru refuses to go. And a surprising someone swoops in toconvince him otherwise!