Eternal Love Of Dream Episode 5
S1, E5: Queen of Qing Qiu, Bai Feng Jiu, is the only red nine-tailed fox in the world. One day, Feng Jiu is attacked by a savage beast while seeking cultivation in the mountains and is saved by the first emperor of Heaven, Dong Hua. Grateful and feeling indebted, Feng Jiu accompanies Dong Hua to vanquish the Demon Lord.