S1, E5: In order to escape from the marriage her parents decided, Ran Yan went to the man who saved her life and asked him to kidnap her fiancé. He promised her, however on the arranged marriage day, a group of people came to pick her up as a bride. Ran Yan realized later on that it was a fake group managed by Xiao Song.