S1, E5: Hayato has a small break off of his bodyguard duties, and chooses to spend his time off with Emilia. Unbeknownst to Hayato at the time, Sakura, the girl he's supposed to protect, disappears from her hotel room. Hayato ends up finding her, but that's the not end of the story...