Princess Jellyfish Episode 5
S1, E5: Shy, jellyfish-obsessed Tsukimi moves to the city to live quietly in her own world, still holding onto the memory of her late mother. But when an unexpected love triangle pulls her into new experiences, she discovers the possibility of love — and a chance to transform into someone she never imagined.