S1, E5: Shun's departure date approaches. Chika and Ako are conscious of Nagisa's feelings toward Shun. Chika encourages Nagisa to confess his love to Shun. Yet Nagisa is nervous because of his painful memories. Shun also has noticed that he likes Nagisa, but he deleted all Nagisa's pictures, and is trying to go back to home, Nagoya. What kind of future is waiting for them?